Ανάκτηση λογαριασμού στο Ιnstagram

Βήματα ανάκτησης λογαριασμού

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ηλεκτρονικό έγκλημα

Βήματα ανάκτησης λογαριασμού στο Instagram

Όταν πρόκειται για παραβίαση λογαριασμού στο Instagram, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε τη διαδικασία για ανάκτηση του λογαριασμού σας ακολουθώντας τα πιο κάτω βήματα, μέσω της συσκευής που κάνατε πιο συχνά  σύνδεση στον λογαριασμό σας.

  1. Στο αρχικό παράθυρο τουInstagram όπου ζητάει email, τηλέφωνο ή όνομα χρήστη, εσείς συμπληρώστε το όνομα χρήστη ακριβώς όπως είναι το όνομα χρήστη (username) στο λογαριασμό σας εκείνη τη στιγμή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι παραβάτες (hackers) αλλάζουν το όνομα χρήστη στον παραβιασμένο λογαριασμό, γι’ αυτό χρειάζεται να αναζητήσετε τον λογαριασμό σας και να δείτε πώς ακριβώς είναι το όνομα χρήστη εκείνη τη στιγμή.
  2. Παραβλέψετε τον κωδικό και επιλέξτε το “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” / “Forgot password?” ή “Ξεχάσατε τα στοιχεία σύνδεσης;” / “Forgot login details?” ή “Δεν μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό σας;”/ “Can’t reset your password?”.
  3. Στη συνέχεια, θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε ξανά το email, τηλέφωνο ή όνομα χρήστη και εσείς θα βάλετε ξανά το όνομα χρήστη όπως και στο βήμα 1. Εναλλακτικά, μπορεί να σας το έχει ήδη συμπληρωμένο και εσείς απλώς θα πατήσετε “ΣΥΝΕΧΕΙΑ“.
  4. Στο επόμενο βήμα, θα σας δώσει την επιλογή να σας σταλεί ένας κωδικός, όμως τα στοιχεία που θα εμφανίζονται (email και τηλέφωνο δεν είναι δικά σας, είναι του Hacker – ΠΡΟΣΟΧΗ!!!). Θα πρέπει να επιλέξετε την επιλογή που εμφανίζεται με μπλε γράμματα στο κάτω μέρος της οθόνης σας και θα λέει: “Δεν έχω πλέον πρόσβαση σε αυτά” / “No longer have access to these. Μπορεί, ωστόσο, να μην σας εμφανίζει το βήμα αυτό, και να σας εμφανίζει “Δοκιμή με άλλο τρόπο” / “Try another way”. Σε αυτή την περίπτωση, επιλέγετε, Δοκιμή με άλλο τρόπο/Try another way και έπειτα “Δεν έχω πλέον πρόσβαση σε αυτά/No longer have access to these.
  5. Στη συνέχεια, θα σας δώσει την επιλογή να σταλεί κωδικός στοemail ή στο τηλέφωνό σας, ανάλογα με το τι είχατε καταχωρημένο. (Αν δεν έχετε πρόσβαση σε κανένα από τα δύο, τότε η διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, και δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης του λογαριασμού.)
  6. Σημειώστε τον κωδικό που σας στάλθηκε και πατήστε “ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ”.
  7. Στο επόμενο βήμα, θα σας ζητήσει και πάλι να καταχωρήσετε έναν 6ψήφιο κωδικό, ο οποίος όμως θα σταλεί στο άτομο που παραβίασε τον λογαριασμό σας. Για το λόγο αυτό, επιλέξετε “Χρήση άλλης μεθόδου” / “Try another way”.
  8. Στη συνέχεια, από τις διάφορες επιλογές, εσείς πρέπει να επιλέξετε, “Λήψη υποστήριξης” / “Get support“.
  9. Στη συνέχεια, επιλέξετε, “Ο λογαριασμός μου έχει παραβιαστεί”/ “My account was hacked“.
  10. Έπειτα, επιλέξετε ότι έχετε μια φωτογραφία στον λογαριασμό σας.
  11. Στο επόμενο βήμα, θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε το email σας. Μπορεί να είναι οποιοδήποτε, ανεξάρτητα αν το χρησιμοποιούσατε για το Instagram. Ωστόσο, χρειάζεται να έχετε άμεση πρόσβαση στο συγκεκριμένο email γιατί θα σας σταλεί ένας κωδικός που θα πρέπει να σημειώσετε.
  12. Πληκτρολογήστε τον κωδικό που λάβατε στο email σας και επιλέξετε ‘‘ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ’’.
  13. Στη συνέχεια θα ζητήσει την άδειά σας για να ανοίξει η κάμερα και να ξεκινήσει η διαδικασία λήψης ενός selfie video για ταυτοποίηση.
  14. Ακολουθήστε τις οδηγίες και μόλις το βίντεο ολοκληρωθεί, πατήστε ‘‘ΥΠΟΒΟΛΗ’’ για να σταλεί στο Instagram.
  15. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα λάβετε σχετική ενημέρωση από το Instagram ότι το αίτημα σας θα εξεταστεί εντός δύο εργάσιμων ημερών.

Προσοχή

Σε περίπτωση που λάβετε θετική απάντηση για επανάκτηση του λογαριασμού σας, με την θέσπιση νέου κωδικού πρόσβασης και με την είσοδο σας στο λογαριασμό σας, θα πρέπει να:

  1. Προχωρήσετε ΑΜΕΣΑ, σε διαγραφή των προσωπικών στοιχείων που έχει προσθέσει οhacker (π.χ., τον αριθμό τηλεφώνου του ή και διεύθυνση email). Ως εκ τούτου δεν θα μπορεί να λάβει ξανά ειδοποίηση. Για να μπορέσετε να προχωρήσετε με αυτή την ενέργεια και τις επόμενες (2 και 3), θα πρέπει να μεταβείτε στο μενού (επιλέγοντας τις 3 γραμμές στο δεξιά επάνω μέρος της οθόνης σας) και στη συνέχεια να επιλέξετε “Ρυθμίσεις και απόρρητο” και ακολούθως “Κέντρο διαχείρισης λογαριασμών”. Στη συνέχεια επιλέξτε “προσωπικά στοιχεία” και “Στοιχεία επικοινωνίας” και διαγράψτε όσα δεν είναι δικά σας (όπως αναφέρεται πιο πάνω). Σημαντική σημείωση! Σε περίπτωση που δεν σας επιτρέπει να αφαιρέσετε κάποιο στοιχείο επικοινωνίας, τότε θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα “Λογαριασμοί” (βρίσκεται επίσης στο “Κέντρο διαχείρισης λογαριασμών”) και να διαγράψετε όσους λογαριασμούς δεν είναι δικοί σας (οι λογαριασμοί έχουν προστεθεί από το άτομο που παραβίασε τον λογαριασμό σας). Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ελέγξετε και αυτή την ενότητα.
  2. Επίσης, θα πρέπει να πάτε στο σημείο όπου βλέπετε ποιες συνδεδεμένες συσκευές υπάρχουν οι οποίες δε σας ανήκουν. Για την αφαίρεση των πιο πάνω, θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το νέο σας κωδικό. Η ρύθμιση αυτή βρίσκεται στην ενότητα “Kωδικός πρόσβασης και ασφάλεια” στο “Κέντρο διαχείρισης λογαριασμών” (βλ. βήμα 1).
  3. Ενεργοποιήστε τις ρυθμίσεις ασφαλείας – Ενεργοποίηση ταυτότητας δύο παραγόντων (στο σημείο κωδικός και ασφάλεια). Η ρύθμιση αυτή βρίσκεται στην ενότητα “Kωδικός πρόσβασης και ασφάλεια” στο “Κέντρο διαχείρισης λογαριασμών” (βλ, βήμα 1).