- Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.
Σεμινάριο BIK Teacher corner: Εικονικοί κόσμοι και εικονικές πραγματικότητες
Ιούνιος 6 @ 6:00 πμ - 7:00 μμ
Το τρίτο διαδικτυακό σεμινάριο της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων BIK Teacher corner θα εξερευνήσει τους εικονικούς κόσμους και τις εικονικές πραγματικότητες. Ορισμένες από τις βασικές εξελίξεις των τελευταίων ετών περιστρέφονται γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη (AI), με τις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (VR), επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εκτεταμένης πραγματικότητας (XR) να εμφανίζονται σε όλους τους τομείς της κοινωνίας, όπως ο ελεύθερος χρόνος, η υγεία και κυρίως η μάθηση, η κατάρτιση και η εκπαίδευση. Οι τεχνολογίες αυτές συνεπάγονται τόσο μεγάλες ευκαιρίες όσο και ανησυχητικούς κινδύνους – πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί και οι παιδαγωγοί να ενδυναμωθούν με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις των καθηλωτικών πραγματικοτήτων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα;
Η γωνιά BIK Teacher corner είναι ένα τμήμα της πύλης BIK που είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένο σε δασκάλους, εκπαιδευτικούς και άλλους ενήλικες που εργάζονται με παιδιά και νέους. Είναι το “one stop shop” σας για τη μάθηση και τη διδασκαλία σχετικά με την ψηφιακή πολιτότητα και την ασφάλεια στο διαδίκτυο, και ο τόπος στον οποίο θα βρείτε δωρεάν πληροφορίες, συμβουλές και προτεινόμενους πόρους που θα σας ενδυναμώσουν ώστε να εκπαιδεύσετε και να υποστηρίξετε τους νέους να πλοηγούνται με ασφάλεια και θετικά στον ψηφιακό τους κόσμο, όπως μαθησιακές ενότητες και άρθρα εμβάθυνσης.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2024, 17:00 CEST.
Ανυπομονούμε να σας δούμε στο διαδικτυακό σεμινάριο!
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά και ελέγξτε τη δήλωση απορρήτου για την εκδήλωση πριν από την εγγραφή σας.
Ομάδα Better Internet for Kids (BIK)
Η πρωτοβουλία Better Internet for Kids (BIK) είναι ένα χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έργο που παρέχει πληροφορίες, καθοδήγηση και πόρους για θέματα καλύτερου διαδικτύου από το κοινό δίκτυο Insafe-INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη και άλλους βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς.