Γραμμή Βοήθειας και Καταγγελιών

Από την 1η Ιουλίου 2016, οι δράσεις που αφορούν στην αξιοποίηση του διαδικτύου με ασφάλεια και υπευθυνότητα υποστηρίζονται μέσω του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου Προγράμματος CyberSafety – Καλύτερο Διαδίκτυο για τα Παιδιά, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Better Internet for Kids (ΒΙΚ).

Στο πλαίσιο του Προγράμματος CyberSafety έχει δημιουργηθεί η «Γραμμή Βοήθειας» και «Γραμμή Καταγγελιών», οι οποίες μαζί με τις δράσεις «Ενημέρωση, εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση» και «Ομάδα παιδιών και νέων Youth Panel» αποτελούν τους βασικούς άξονες του Κυπριακού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου.

Η Γραμμής Βοήθειας (Helpline) στοχεύει σε παιδιά, εφήβους, και τις οικογένειές τους, παρέχοντας συμβουλές και υποστήριξη σε θέματα σχετικά με την ασφαλή, υπεύθυνη και ηθική χρήση του διαδικτύου, από εξειδικευμένους και εκπαιδευμένους υποστηρικτές, βοηθούς και επιστήμονες σε πραγματικό χρόνο.

Από την άλλη πλευρά, η Γραμμή Καταγγελιών (Hotline) προσφέρει ένα άμεσο, εύκολα προσβάσιμο και υπεύθυνο σημείο επαφής για τους χρήστες ώστε να καταγγέλλουν παράνομο περιεχόμενο ή ενέργειες, που σχετίζονται με παράνομη παιδική πορνογραφία, ρατσισμό και ξενοφοβία. Τα συμβάντα θα προωθούνται αμέσως στην κατάλληλη αρχή για περαιτέρω διερεύνηση και δράση.

Η Γραμμή Βοήθειας και η Γραμμή Καταγγελιών λειτουργούν στον αριθμό 1480 χωρίς χρέωση.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Προγράμματος CyberSafety, στις αντίστοιχες σελίδες για τη Γραμμή Βοήθειας και τη Γραμμή Καταγγελιών.